czwartek, 18 grudnia 2014

Miejscowa służba zdrowia

… jak napisałem tak zrobiłem ból narastał w uchu dudniło skorzystałem z pomocy lekarza (choc to chyba bardziej była studentka medycyny ) nie ma to już znaczenia jest po wizycie ,zajrzała do ucha
nie wiem co tam ujrzała ale bez większych oporów dała leki jak zobaczyłem ile to się lekko przeraziłem (foto) na 5 dni (te różowe są odlotowe kazała brac po jednym ) pozostałe to antybiotyk , pisząc tego posta wiedziałem ze będzie dobrze ucho już mnie nie bolało :) . Warunki szpitalne jak na tak małą wyspe niczego sobie dwa lata temu na koh chang dali mi tylko paracetamol który niewiele mi pomógł , później już prywatnie zapłaciłem 1000 zł i mnie wyleczyli , ta wizyta kosztowała mnie 30 zł więc nie narzekam zawsze mogło być gorzej …


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz