wtorek, 13 października 2015

Ko Samui informacje turystyczne

Witamy

Jeżeli śledzicie poprzednie info turystyczne to post kończy się podróżą z Khao Lak na Ko Samui i niespodzianką jaka nastąpiła  :-). A wyglądała ona następująco : jadąc miejscowym autobusem do Surat thani za ok 200 bth za głowę kierowca wysadził nas przy jakimś biurze podróży i powiedział że tu się przesiadamy do autobusu który dowiezie  nas na prom . Ok wysiadamy no przecież na pewno wiedzą co jest dla nas dobre ( złudzenie zagubionego turysty ) , a pani z biura do nas że bilet dla 4 osób z Surat thani na Ko samui 1800 bth  noż kur....wa dobrze że żona należy do spokojnych bo bym dał tej babie w lampę , wiedzieliśmy że nie powinno kosztować więcej niż 1000 bth stanęło na 800 batach i zapakowali nas do picapa i podrzucili do właściwego autobusu. Dalej było ok , pamiętajcie miejscowymi autobusami najlepiej dojeżdzać do bus stacji inaczej może być niespodzianka. Zakręcone to wiem ale wyryło mi się w pamięci.
Dopłynęliśmy na Ko samui wysiadamy pędzimy na parking złapać pikapa broń boże taxi albo busa zedrą z was ostatnią skórę. Jeżeli nie zależy wam na czasie można spokojnie podejść do takiego niby centrum ok 300 m od przystani i wynająć skuter za 150 bth i pojechać samemu.
Sama wyspa nam się podobała ale to dlatego że nie było wielu turystów nie ma sezonu

My byliśmy w Samui Beatch Resort plaża Lamai 90 zł doba za pokój na nas czwórkę  nr 3 na mapie dokładnie 400-500 metrów obok jest grand mother i grand father ,

obowiązkowo trzeba zobaczyć Big Buddę nr 4 na mapie ,
ususzonego mnicha nr 2 na mapie , wodospad nr 1 na mapie a cała reszta zależy od was my jeszcze zaznaczyliśmy nr 5 port, nr 6 ZOO z dziećmi jest to atrakcja bez dzieci niekoniecznie , 7 monkey show ale to tez nie koniecznie . Jak widzicie świątyń nie zaznaczamy ponieważ jesteśmy tu 3 raz i tym razem sobie odpuściliśmy . Zdjęcia z portu na ceny

my już mamy bilet wykupiony na Krabi za 500 bth na osobę
 wykupiony w tym biurze

W pelicanie wzielismy skutera

Oczywiście po wyspie poruszamy sie na skuterze jest to najtańsza z możliwych opcji. Skuter mamy z tego biura za 250 bth na dzień ale to jest duży skuter nie taka po pierdółka jak te poniżej
 Można też kupić odejmujemy jedno zero i mamy cenę w pln ,ceny zróżnicowane jak na giełdzie w Słomczynie :-)

i na końcu bo zapomniałem mamy piekarnie porozrzucane na wyspie my spotkaliśmy dwie
lecimy na krabi to tylko transfer wiec następny post będzie później pozdrawiamy