środa, 2 grudnia 2015

Malezja , Kuala Selangor

Witamy

Żeby jakoś zabić czas do 10 grudnia  poruszamy się w pobliżu KL ty razem padło na Kuala Selangor .
Miejscowość praktycznie omijaną i zapomnianą przez wszystkich . Nie dziwie się nic tu nie ma poza
tanim jedzeniem, parkiem z bardzo ładnym gatunkiem małp
 Znalezione obrazy dla zapytania kuala selangor firefly park        Znalezione obrazy dla zapytania kuala selangor firefly park
 i główną atrakcją to FIREFLY czyli świetliki ze świecącymi tyłkami jak w bajkach .
 Znalezione obrazy dla zapytania firefly
 Oczywiście standardowo skuterów brak pozostaje taryfa, cena umowna 50 ringgitów w obie strony plus 50 za wejście do parku za całą czwórkę . Nie mieliśmy wyjścia niechętnie skorzystaliśmy, w końcu czego się nie robi dla dzieci :-)
Można wykupić wycieczkę z KL cena 180 ringgitów za osobę, dojazd z KL w korkach jakieś 3 godz plus 40 minut łódeczką i powrót nie pragnę ale jak ktoś chętny?  
Znalezione obrazy dla zapytania kuala selangor firefly park   Znalezione obrazy dla zapytania kuala selangor firefly park

Nie obyło się bez małych spięć na linii mąż - żona powód  banalny zapomniałem wsadzić żonie kartę  pamięci do aparatu jak przegrywałem poprzednie zdjęcia, wielkie mi aj way . No niestety wielkie bo telefony nie wychwytywały świecących dup świetlików (wycieczka jest czarną nocą, płynie się po rzece ) a żony nowy aparat pięknie wychwytuje najmniejsze światło księżyca.  Możecie sobie wyobrazić jaki potok pomyj na mnie wylała, ale uodparniam się :-) (mam parasolkę)
Dzieci były zachwycone może 5 minut, żona w bojowym nastroju a mnie to lotto, czy było warto odpowiedzcie sobie sami, zdjęcia zapożyczyłem z netu żeby ładniej to wyglądało

pozdrawiamy

jak komuś by przyszło do głowy  nas śledzić to jesteśmy w Port Dickson


.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz